2019 Axys Indy® 850 XC 129" ES IDD
Nopein ja kiihtyvin Polaris iskee reitillä!
TÄYSIN UUSI PRO-CC 129 telasto (38x328x3,8cm) Racing –tekniikalla!
- Storm –telamatto 38mm harjalla
- Axys -etujousitus
- Walker Evans® Piggyback Clicker -pikasäädöllä
- Etupukissa Walker Evans 2.0” Piggyback Clicker –pikasäädöllä
- CC tehdassäädöt nopeaan ja hallittuun reittiajoon
- Täysin uusi 850 Patriot® moottori
- IDD/GPS-mittaristo vakiona (edit 16.3.2018)
- PRO-STEER sukset
- Sähkökäynnistys
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
Ranua Rovaniemi OuluIndy on tarkoittaa monelle vauhdikkaita kelkkailumuistoja. Polaris iskee markkinoille erittäin urheilulliseen reittiajoon nyt täysin uuden AXYS/IQR tekniikkaan perustuvan huippumallin uudella Patriot 850 moottorilla. Uusi Indy on täysin uusi malli ja se perustuu AXYS™ / Racing tekniikkaan. Se on nopea ja erinomaisen hauska ajettava, kiihtyvyys ja ajo-ominaisuudet aivan kutkuttavan huimalla tasolla. Uusi Indy on lisäksi erittäin kevyt. Lisävarusteena saatavana lisäistuin. Oletko valmis ottamaan askeleen uuteen vauhdikkaaseen elämykseen - jos olet niin tervetuloa tutustumaan!
AXYS-runko
- AXYS™ runkogeometrian ansiosta kuljettaja on nostettu keskipisteeseen
- Terävä ja luotettava kääntyvyys ilman suksien nostelua
- Tehty vauhdikkaaseen reittiajoon mukavuudesta tinkimättä
Pro-CC -telasto (PRT Polaris Racing Technology)
- Suuret progressiviset joustovarat sekä telaston etu-, että takapukilla
- Vahvistetut liukurungot
- Telastossa W.E. Piggyback Clicker -pikasäätöinen puristussäätö. Etuiskari 2.0 männällä.
Täysin uusi Polaris® 850 Patriot -moottori
Täysin uusi Polaris® 850 Patriot™ on tehokkain moottorikelkkamoottori mitä Polaris on valmistanut. Uusi moottori on valmistettu USA:ssa ja sen teho, vääntö, kierrosherkkyys ja kestävyys on nostettu täysin uudelle tasolle.
KESTÄVYYS
- Täysin uusi moottori on valmistettu Polaris 800 Liberty moottorin kokemuksia hyväksikäyttäen
- Kestävyys on testattu sekä testipenkeissä, että ajotesteissä entistäkin enemmän
KIIHTYVYYS
- Reittimalleissa; hurja kiihtyvyys
- Syvän lumen malleissa: välitön nousu lumelle
KIERROSHERKKYYS
- Erittäin alhaiset hyrrävoimat ja mahtava kierrosherkkyys
- Kevyt ja ketteryyden tunne mallista riippumatta
LUOKKANSA TEHOKUNINGAS
- Luokkansa paras tehopainosuhde
- Luokkansa paras kierrosherkkyys
VALMISTETTU TEHON JA KESTÄVYYDEN EHDOILLA
- Enemmän tehoa kestävyydestä tinkimättä
- Tosielämän suorituskykyä
- Vähemmän hyrrävoimia = Luokkansa paras kierrosherkkyys
UUSI MÄNTÄ
- Optimoitu laatu ja kestävyys
- +8mm compression height
- +3mm thicker dome
- Enemmän kosketuspintaa sylinterinseinämiin vähentää lämpöä
- PVD-pinnoitettu teräksinen männänrengas (lisää kestävyyttä ja vähentää murtumia)
- HC (High Capacity) männäntappi (kestävämpi)
UUSI KEVYT KAMPIAKSELI
- Täysin uusi kampiakseli on kestävä ja jäykkä
- Laajempi kytkimen kiinityskartio lisää kestävyyttä ja huollettuvuutta
- HC (High Capasity) runkolaakerointi ja kaulatapit parantaa kestävyyttä merkittävästi
- Kiertokankien tapit korkealaatuista terästä (SNCM 420H) parantaa kestävyyttä
UUSI SYLINTERI JA SYLINTERIN KANSI
- Parantaa jäähdytysominaisuuksia
- ACS (Advanced Cooling System) jäähdytyskierron avulla jäähdytysneste kiertää tehokkaammin jäähdyttäen sylinterien, palotilojen ja VES venttiilien alueita paremmin
- Kuusi pulttinen sylinterin kiinnitys on suunniteltu FEA –analyysin tekniikalla ja sen ansiosta patentoidut pakoaukkojen ja imuilman kanavien korkeavirtausmuotoilut takaavat
huipputehon ja täydellisen polttoaineseoksen palamistuloksen - Yhtenäisen sylinterinkannen ansioista saavutetaan parempi jäykkyys, jäähdytysnesteen kierto ja optimoitu paino
- Patentoidun palotilan muotoilun ansiosta palaminen on täydellisempää ja tuottaa paremman hyötysuhteen läpi koko kierrosalueen
UUSI JÄÄHDYTYSNESTEEN PAISUNTASÄILIÖ INTEGROIDULLA TERMOSTAATILLA
- Parantaa kestävyyttä ja jäähdytysominaisuuksia
- Patentoitu ratkaisu vähentää värinöitä ja lisää kestävyyttä
- Itseilmautuva järjestelmä
- 100 asteen termostaatti
- Integroitu by-pass ohivirtausventtiili nopeuttaa käyttölämpötilan saavuttamista
UUSI MOOTTORIN KIINNITYS RUNKOON
- Uusi saumaton kiinnitys AXYS® -runkoon
- Vähentää runkoon siirtyvää värinää
- Estää mootorin liikkumista vähentäen hihnalinjan muutoksia, mikä parantaa vetohihnan käyttöikää
UUSI LÄPPÄRUNKO ja TPS –tunnistin
- Uusi kevyt ja yksinkertaisempi läppärunko, jonka ansiosta parempi kestävyys
- Uuden kestävämmän (ei mekaanista kosketusta) TPS –tunnistimen ansiosta vakaampi tiedonsiirto
- Ei säätötarvetta– vähemmän huoltoa
UUSI TEHOKAS LATAUSJÄRJESTELMÄ
- Uusi huipputehokas latausjärjestelmä tuottaa muhkeasti virtaa kaikille vakio- ja lisävarusteille jo tyhjäkäynnillä.
- ECU –moottorin ohjain nopeammilla prosessoreilla, integroidulla E-VES II –pakoaukonsäädinohjauksella, jonka ansiosta E-VES II venttiileille parempi tehokkuus
UUSI 3-VAIHEINEN E-VES-II PAKOAUKONSÄÄDINJÄRJESTELMÄ
- Yksinkertaistetussa venttiilijärjestelmässä on vähemmän osia ja sen runko on painevalettua magneesiumia
- Parannettu kiinnitys ja tiiviys optimoi parhaan tehon tuoton
- Optimoidut jäähdytyskanavat ja näin parempi E-VES II venttiilien jäähdytys
- Integroitu jäähdytysjärjestelmä (ei ulkopuolisia jäähdytysletkuja)
LAADUKKAASTI JA MODERNISTI INTEGROITU MOOTTORITEKNOLOGIA
- Uusi pakoputkisto – pakoputki ja äänenvaimennin – parempi pakokaasujen virtaus ja alhaisempi äänitaso
- Koteloidun pakoputkiston ansiosta EGT –tunnistin antaa vakaamman tiedonsiirron ECU-ohjainyksikköön
- Uusi johtosarjakokonaisuus ja sen asennus parantaa kestävyyttä ja luotettavuutta
- Uuden patentoidun polttoainejärjestelmän lämpö- ja painetunnistin on alalla ainutlaatuinen optimoidun mäntien kestävyyden, parantaa polttoaineen laatuvaihteluiden kontroloinnin,
parantaa käynnistyvyyttä kaikissa olosuhteissa, parantaa diagnostiikkaa ja helpottaa huollettavuutta ja suojaa moottoria polttoaineen paineen vaihteluilta - Uusi vetohihna, joka on suunniteltu erityisesti uuden 850 Patriot™ moottorin toimintaan. Parempi luotettavuus ja kestävyys.
- Uudet VForce® venttiilit on suunniteltu erityisesti uuteen 850 Patriot™ moottoriin.
- Hiilikuituläppien ansiosta tehon tuotto on entistäkin parempaa ja uuden tiivistyksen ansiosta myös kestävämpi ratkaisu
- Merkki: Polaris
- Tyyppi: Sport
- Vuosimalli: 2019
Moottori |
2 syl |
Sylinteritilavuus |
840 |
Jäähdytys |
Neste |
Polttoainejärjestelmä |
CFI |
Polttoainetilavuus |
45,4 |
Käynnistys |
Sähkö |
Voimansiirto |
PVT |
Peruutus |
PERC |
Telamaton mitat |
38x328x3,8 |
Ohjaus / sukset |
ProSteer |
Jarrut |
Hydr.levy |
Jousitus edessä / joustomatka |
Axys |
Iskunvaimennus edessä |
W.E. Clicker Piggyback |
Raideväli (cm) |
108 |
Jousitus takana / joustomatka |
Pro CC |
Iskunvaimennus takana |
W.E. Clicker Piggyback |
Mitat ( p x l x k) |
3180x1194x1168 |
Kuivapaino (kg) |
218 |
Kahva- ja peukalonlämmitin |
Vakiovaruste |
Valot |
LED |
Mittaristo |
IDD/GPS (16.3.18 Polaris MFD) |