2019 Sidewinder B-TX LE 153"

2019 Sidewinder B-TX LE 153"

8MF600010A |

Suorituskyvyn uusi ulottuvuus

Varustelultaan laadukas Sidewinder B-TX 153 LE nostaa pitkätelaisten moottorikelkkojen suorituskyvyn uudelle tasolle. Sen turboahdetun moottorin voima ja ketterä ajettavuus takaavat, että ajoretki on aina innostava elämys.

Toimitusaika: Tarkista myynnistä

17690.00 € 14266.13 € alv. 0%

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.


Santander-rahoituksella alkaen 341 €/kk (20000€ luottosumma, 84kk sopimusaika) Lue lisää ja katso vaihtoehdot

Pitkätelaisen Sidewinder B-TX:n polttoainesuihkutuksella varustettu ja turboahdettu, 998 cc:n Genesis® 180 -moottori tuottaa erinomaisen riittävästi voimaa ja vääntöä myös korkeassa ilmanalassa. Moottorin voima välittyy 2,25"/57mm Camoplast® Powerclaw -telamaton kautta ja ajomukavuuden sekä hallittavuuden varmistavat laadukkaat FOX® QS3 -iskunvaimentimet

Tyylikäs muotoilu, väritys ja grafiikka ovat vakiovarusteina, samoin kuin käyttö- ja ajomukavuutta kohentavat sähköstartti, lämpökahvat ja peruutusvaihde.

Yksityiskohdat

  • turboahdettu, 3-sylinterinen, 998 cc:n Genesis® 180 -nelitahtimoottori
  • Yamahan edistyksellinen turbojärjestelmä
  • Tyylikäs väritys ja grafiikka
  • Mahtipontinen vääntö jo alakierroksilla varmistaa hallittavuuden syvässäkin puuterilumessa
  • Kapea ja kevyt Mountain-runko
  • J-ohjaustanko ja roikuntaremmi
  • Suorituskykyiset FOX® QS3 -iskunvaimentimet
  • Camso® Power Claw -telamatto, jossa 2,25"/57mm harja
  • Laadukkaat kahva- ja peukalolämmittimet
  • Käytännöllinen sähköstartti ja peruutusvaihde
  • Digitaalinen mittaristo ja linjakas, matala tuulilasi

Nelitahtinen 998 cc:n Genesis Turbo -moottori

Ainutlaatuinen 3-sylinterinen, turboahdettu voimanlähde toimii tehokkaasti kaikissa olosuhteissa ilmanalasta riippumatta. Se on kaikkien aikojen tehokkain ja voimakkain moottorikelkan sarjatuotantomoottori. Se vastaa tehokkaasti kaasuun ja tuottaa mahtavaa suoraviivaista vääntöä käyntialueen alapäästä huippukierroksille ilman "turbo-viivettä". Voimaa on todelliset 180 hevosvoimaa.

Kevyt ja tukeva, ketterä ja tuntumaltaan herkkä runko ja jousitus

Erityisesti Sidewinder-mallistoa varten kehitetty Mountain-alumiinirunko koostuu vääntöjäykästä pyramidirakenteesta. Näin se on mahdollisimman kevyt ja vääntöjäykkä. Tuloksena on terävän ketterä ja vakaa ajettavuus – dynaaminen ajokäytös, joka sopii hyvin erilaisille ajotavoille.

Ergonomisesti mukava ajoasento

Muodoiltaan todella mukava istuin, käteensopiva ja roikuntaremmillä varustettu J-ohjaustanko sekä keveä kääntyvyys takaa paitsi helpon ja varman hallittavuuden, myös dynaamisen ajokäytöksen. Vastaohjaus on helppoa jyrkissä poikkirinteissä.

Epäsymmetrinen etujousitus ja suksien kapea raideväli

Sidewinder-moottorikelkkojen erikoisuus on etujousituksen ja suksituennan ainutlaatuisen toimiva geometria ja rakenne. Sidewinder B-TX LE 153:n etupään FOX® QS3 -iskunvaimentimet varmistavat herkän ja vakaan jousituksen. Tämä takaa erinomaisen hallittavuuden syvässäkin lumessa ja pattisessa maastossa.

Vakaa, kahdella iskunvaimentimella toimiva takajousitus

Telaston monisäätöiset FOX® QS3 -iskunvaimentimet varmistavat, että jousitus on helposti säädettävissä kuljettajan ja olosuhteiden vaatimusten mukaan. Sidewinder-malleihin suunnitellut, ilman painavaa kierrejousta toimivat vaimentimet ovat erittäin keveät. Niiden rakenne estää myös lumen ja jään pakkautumisen, joten lumikuorma ei muuta ajokäytöstä.

Suorituskykyinen ja pidoltaan erinomainen Camso® Power Claw -telamatto

Sidewinder B-TX LE 153:n telamatto on joka tilanteessa todella suorituskykyinen, 2,25" (57mm) harjalla varustettu Camso® Power Claw. Telamaton veto on läpivetävillä vetopyörillä. Niiden tukevat hampaat istuvat tiivisti telamaton reikiin, joten moottorivoima siirtyy tehokkaasti myös upottavassa irtolumessa.

Yamaha YSRC -variaattori

Teknisesti edistyksellinen YSRC-kytkin välittää turboahdetun, 3-sylinterisen, 998 cc:n Genesis® Turbo -moottorin massiivisen väännön ja voiman telamattoon. Kytkimen ja vaihteiston toiminta molempiin suuntiin on optimoitu. Variaattorin tehokas jäähdytys ja vankka rakenne varmistavat vetohihnan pitkän käyttöiän ja vähäisen huoltotarpeen.

Moottori
 
Tyyppi / sylinterin tilavuus
4-tahtinen / 998cc
Sylinterit
3-sylinterinen
Jäähdytys
nestejäähdytetty
Sylinterin mitat
80,0 mm x 66,2 mm
Polttoaineen syöttö
Turbo boosted 41 mm Mikuni x 3, Polttoainesuihkutus, Nestejäähdytetty
Imukanavat
2-venttiilinen
Sytytysjärjestelmä
Digitaalinen T.C.I./T.P.S.
Pakoputki
2 venttiiliä, Pakoputki takana
Kytkin / vaihteisto
YSRC, Variaattori, Elektroninen peruutusvaihde, Magnesiumketjukotelo ja -kansi
Jarrut
Radial Master Cylinder Hydraulic Brake / Light Weight Disc on Drive Shaft
Jousitus
 
Etujousitusjärjestelmä
SRV-M New Spindle
Etuiskunvaimentimet
FOX 1.5 ZERO QS3
Etujoustovara
229 mm
Takajousitusjärjestelmä
Dual Shock SR 153 Springless
Takaiskunvaimentimet
FOX 1.5 ZERO QS3 / FOX 1.5 ZERO QS3
Takajoustovara
394 mm
Mitat
 
Kokonaiskorkeus
1 260 mm
Kokonaispituus
3 360 mm
Kokonaisleveys
1 219 mm
Telamatto L x P x K
15 tuumaa x 153 tuumaa x 2,25 tuumaa, 381 mm x 3 886 mm x 57 mm
Telamaton tyyppi
Camoplast Power Claw 2,25"
Suksien asento (kesk. - kesk.)
1,016 - 1,066 mm säädettävä
Polttoainesäiliön tilavuus
33,6 L
Ominaisuudet
 
Sähkökäynnistys
vakiona
Peruutus
vakiona
Käsien ja peukalon lämmittimet
vakiona
Etuvalon teho, tyyppi
LED
Virran ulosotto
vakiona