2023 Polaris Sportsman 570 T3b traktorimönkijä
Polaris Sportsman 570 T3b traktorimönkijän suuren suosion taustalla, sen lisäksi että se on rekisteröity kahdelle, on loistavat ajo-ominaisuudet, ajomukavuus ja erinomaisen vaivaton ja helppo käyttö. Uuden Polaris -mallin laatuun ja tekniikkaan on myös tehty selviä parannuksia, kuten parannettu voimansiirto, parannettuja alustan komponentteja, aikaisempaa huomattavasti parempi kylmäkäynnistyvyys ja virtavarat lisävarusteille (18Ah akku) sekä LED-valot edessä. Lisäksi bensapihin 570 DOHC moottorin EU NRMM version tehoa on lisätty 9hv ja vääntöä 7ft-lb vrt 2020 malli.
Toimitusaika: Kysy saatavuusToimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
Tilaa muistutus, kun tuotetta on taas saatavilla.
Sportsman 570 - uudistukset:
- täysin uusi, upea ja tyylikäs muotoilu
- led valot edessä ja takana, myös työvalo
- enemmän tehoa, + 9hv
- uusi tehokas 18 Ah akku (78 % enemmän käynnistystehoa)
- pikakytkentäpistoke lataukselle
- entistäkin pehmeämpi liikkeelle lähdön kytkentä
- uudet tiivistetyt alustan helat
- parannetut jarruletkut
- parannetut A-tukivarret
- täysin tiivistetty virtalukko
- uudet vahvat tavaratelineet uusilla sidontapisteillä
- tavaratelineen lisäkaide edessä
- uudet ja kestävämmät/isommat 25” Carlisle -renkaat
- entistäkin parempi maavara; 296 mm
- Pro HD -sähkövinssin sähköliittäntävalmius
- Glacier-puskulevyn pikakiinnitys
Uusia lisävarusteita
- Rockford Fosgate Blutooth -audiojärjestelmä
- parannetut kahvalämmittimet
- uusia Lock&Ride-tavarankuljetuslaatikoita
- uudet karjapuskurit
Sportsman 570 -faktat
- maailman ja Suomen suosituin automaattinen mönkijämalli
- T3b-mallisto on rekisteröity kahdelle (60 km/h)
- osa malleista saatavana myös EU-maasto- ja L7e-malleina
- automaattinen 100 % neliveto
- tehokas ja bensapihi 4-tahti/4-venttiili DOHC -moottori (NRMM hyväksytty)
- sähkötoiminen kaasunohjaus ja lähes huomaamattomasti toimiva nopedenrajoitus
- erillisjousitus edessä ja takana
- todella kevyt, mukava ja helppo ajettavuus niin tiellä kuin maastossa
- progressiivinen EPS-ohjaustehostin (EPS-mallit)
- EBS-moottorijarru (EPS-mallit)
- ADC-alamäkijarru (SP-mallit)
- pieni kääntösäde – ketterä maastossa
- yhdestä kahvasta toimivat hydrauliset levyjarrut vaikuttavat kaikkiin pyöriin
- ohjauksen mukana kääntyvä LED työvalo
- kannelinen ja vesitiivis tavaratila edessä ja takana
- vetokoukku ja sähköpistoke vakiovarusteena
- monipuolinen ja selkeälukuinen 4" digi LCD Riders Information Center -mittaristo
- pistoke huoltolataukselle
- laaja ja monipuolinen/pikakiinnitteinen Lock&Ride-lisävarustus
Tärkeimmät lisävarusteet:
- Lock&Ride-pikakiinnitteinen puskulevysarja
- Prospector-telasarja
- Sähkövinssi
- Lock&Ride-pikakiinnitteiset tavaraboxit
- Lock&Ridet-tuulilasit
- Kahva- ja peukalon lämmittimet
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC | |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys | |
Polttoainejärjestelmä | EFI | |
Sylinterimitat | 567 cm3 | |
Voimansiirto | automaattinen 100% neliveto, PVT-variaattori | |
Käynnistys | sähkö | |
Mittaristo |
|
|
Vaihteisto | 2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki | |
Pituus (mm) | 2101 | |
Leveys (mm) | 1212 | |
Korkeus (mm) | 1409 | |
Akseliväli (mm) | 1293 | |
Maavara (mm) | 296 | |
Polttoainesäiliö (L) | 17 | |
Renkaat, edessä | 25x8-12 | |
Renkaat, takana | 25x11-12 | |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut | |
Kuivapaino (kg) | 445 | |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 | |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 | |
Istuinpaikat | 1 | |
Valot | LED valot | |
Ohjaus | suora | |
Virranulosotto | vakio |