R20RRSD4C1 |

2020 Ranger Diesel HD EPS - traktorimönkijä

UUTUUS!

Ranger Diesel on väkivahva raskaan työn puurtaja HD - Heavy Duty -vahvistuksilla. Siinä on 3-sylinterinen, 898cc 24,8 hevosvoimainen vahvavääntöinen Kubota-dieselmoottori, joka ei hyydy, ja tuottaa roimasti vääntöä heti alakierroksilta lähtien. Ranger Diesel on kolmipaikkainen, ja sen kippilavalla voi kuljettaa jopa 435 kg tavaraa. Siis raskaita koneita, kaapelirullia, betonisäkkejä ym. Traktorimallilla on laillista hoitaa lumityöt, huoltotyöt ja kuljetukset myös yleisillä teillä. Saatavana traktorimallina T1b / 60km/h. Saa ajaa tiellä alk. 15v T-kortilla. Väri vihreä.

Toimitusaika: Tarkista myynnistä

  19990.00 € 16120.97 € alv. 0%
Pyydä tarjous

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

  •  Automaatinen 100% neliveto ja sähköisesti kytkettävä 1x4 versatrac-veto
  • Uusi tehokas ja vahvavääntöinen moottori
  • 140Ah laturi
  • EPS ohjaustehostin
  • EBS moottorijarru
  • ADC alamäkijarru
  • 435kg kippilava (933x1378x317mm )
  • 33cm maavara / 27” renkaat
  • 17 % enemmän tavaratilaa
  • tilavampi jalkatila
  • mukavan ergonomiset istuimet
  • digimittaristo
  • vahvistetut voimansiirron komponentit

 

AWD-nelivetojärjestelmä

Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4x4- ja 6x6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2x4-vedon päälle.  Rangerissa on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF (Versatrac) 1x4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa.

IRS-erillisjousitus

Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.

EPS-ohjaustehostin

Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan - hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.

  • Teho: 500 - 1200cc
  • Ajokorttilk väh: AM/121 - LT
  • Tyyppi: Rinnakkain istuttavat mönkijät
  • Merkki: Polaris
Moottori 
3-syl, diesel
Jäähdytysjärjestelmä 
Neste 
Polttoainejärjestelmä 
esikammioruiskutus
Sylinterimitat 
898 cm3
Voimansiirto 
Automaattinen PVT, automaattinen 100% neliveto, TURF 1x4 
Käynnistys 
Sähkö 
Mittaristo 
vakio
Vaihteisto 
2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki
Pituus (mm) 
2960
Leveys (mm) 
1520
Korkeus (mm) 
1930
Akseliväli (mm)
2060 
Maavara (mm)
305 
Polttoainesäiliö (L)
37,9 
Renkaat, edessä
25x10-12
Renkaat, takana 
25x11-12 
Jarrut, edessä 
Hydr .levy 
Jarrut, takana 
Hydr. levy 
Etujousitus 
A-tukivarret 
Takajousitus 
A-tukivarret 
Joustovara edessä 
254mm 
Joustovara takana 
254mm 
Kuivapaino kg
718
Kuormauskyky edessä kg
Kuormauskyky takana kg
454kg 
Istuinpaikat 
3 - rekisteröity kolmelle 
Valot 
vakio
Ohjaus 
EPS, pikasäädettävä ohjauspyörän korkeus