B5H-YXZ-TA10 |

Yamaha YXZ 1000R SS SE T1a traktorimönkijä

Yamaha YXZ 1000R SS SE T1a sininen traktorimönkijä

YXZ1000R SS SE vie off road -suorituskyvyn jälleen uudelle tasolle – se on tehokkain ja rajuin Yamaha Side-by-Side offroad-ajoneuvo milloinkaan! Ohjauspylvään rallityyliset, sormitoimiset vaihdeviikset mahdollistaa nopean vaihtamisen ilman kytkintä tai kaasun sulkemista. YCC-S -järjestelmän ohjaaman LCS-lähtöavustimen ansiosta YXZ1000R SS SE jättää paikalta lähtiessä kilpailijansa kuin seisomaan.

Leveät 29-tuuman Big Horn -renkaat näyttävillä 14-tuuman alumiinivanteilla ja pitkäliikkeisen jousituksen uudet asetukset takaavat, että YXZ1000R SS SE etenee entistä tehokkaammin vaikeassakin maastossa.

 


Vaihtoehdot
YXZ1000R SS SE - sininen
30990.00 €
24991.94  € alv.  0%

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

YXZ1000R (SS SE) Sport Shift Special Edition on jälleen kokenut joukon uusia ja tuntuvia, muotoilun, mekaniikan ja elektroniikan päivityksiä. Tuloksena on jälleen aikaisempaa parempi toimivuus ja reilusti terävämpi suorituskyky.

Ominaisuudet

  • Reilusti uutta suorituskykyä
  • Suoraviivaisempi etukate ja ohjaamon katto
  • Kompakti ja tehokas, 3-sylinterinen, 998 cc:n moottori
  • Takana Dual Hi Flow -jäähdytin
  • 5-portainen suorakytkentävaihteisto ja peruutusvaihde
  • Sport-Shift-vaihdevivut
  • Edistyksellinen YCC-S- ohjattu vaihtaminen
  • Hienosäädetty ja vähähäviöinen SE-suorakytkentävaihteisto
  • Isompiin vaihtaminen sujuu nopeasti ilman kaasun sulkemista.
  • Helppokäyttöinen LS-lähtöavustin
  • 14-tuuman alumiinivaluvanteet ja rengaslukkolevyt
  • Leveät 29 tuuman Big Horn renkaat 14 tuuman vannelukollisilla alumiinivanteilla
Huipputehokas 3-sylinterinen moottori

YXZ1000R SS SE:n kompakti, 3-sylinterinen, 998 cc:n DOHC, 12-venttiilinen DOHC-moottori tuottaa tyrmäävää voimaa ja kiihtyvyyttä 10 500 kierroksen punarajalle asti. Tämä tuo aivan uuden ulottuvuuden SxS-ajoneuvojen suorituskyvylle. Uudenmalliset kiertokanget tehostavat toimintavarmuutta entisestään ja muutenkin moottorissa on hyvät edellytykset suorituskyvyn parantamiselle.

Taakse sijoitettu jäähdytin

Jäähdytin on siirretty etuosasta takaosan tavaratilaan, jossa se on paremmin suojattu soralta ja liejulta. Jäähdyttimen Hi Volume Twin -puhallin tuottaa tehokkaan ilmavirtauksen jäähdyttimen läpi. Järjestelmä valvoo jatkuvasti moottorin lämpötilaa säätäen jäähdytysilman virtausta tarpeen mukaan.

Sport Shift -suorakytkentävaihteisto

Sport Shift- eli SS-vaihteisto on saman tyyppinen kuin ralli- ja rata-autoissa. Sitä hallitaan ohjauspylvään molemmin puolin olevilla sormitoimisilla vaihdevivuilla. Elektroniikan hienosäätöjen ansioista 5-portaisen suorakytkentävaihteiston toiminta on nyt entistäkin sujuvampaa, joten sormenpään liikkeillä toimiva vaihtaminen on nopeampaa.

YCC-S -vaihdeavustusjärjestelmä (Yamaha Chip Controlled Shift)

Sport Shift -järjestelmä ja vaihtaminen perustuu elektroniseen Yamaha YCC-S järjestelmän kaasuläppien ohjaukseen. Edistyksellinen YCC-S -järjestelmä valvoo useita tunnistimia ja avaa sekä sulkee kytkimen näiltä tulevan infon mukaisesti, jotta vaihtaminen sujuu nopeasti. Pienimmän vaihteen välityssuhteen muutoksen myötä kytkimen toimintaa on nopeutettu ja hienosäädetty, joten toiminta on nyt sujuvaa myös matelunopeuksilla.

Ohjaamon hävittäjätyyppinen ergonomia

Kuljettaja ja matkustaja istuvat hävittäjätyylisessä ohjaamossa jonka tukevat kuppi-istuimet lisäävät turvallisuutta. Ohjaamon ergonomian mukaisesti kaikki hallintalaitteet ovat helposti kuljettajan ulottuvilla ja näkyvillä. Esimerkiksi analoginen kierroslukumittari, digitaalinen nopeusnäyttö ja mittariston merkkivalot ovat hyvin näkösällä sporttimallisen ohjauspyörän läpi.

Etuosan ja ohjaamon katon muutokset

Jäähdytin on siirretty edestä taakse, joten takaosan tavaratilaa on muutettu. Samalla etuosaan on saatu tilaa valinnaisille LED-valoille, jotka lisäävät ajoturvallisuutta hämärässä ja pimeällä. Ohjaamin yläpalkki on suora, eli muodoltaan suoraviivainen, joten näkyvyys on parempi etenkin ajettaessa rinnettä ylös. Takaosan tukeva ristikko vahvistaa myös kattorakennetta.

Leveät 29 tuuman Big Horn -renkaat ja FOX® Podium -iskunvaimentimet

Vannelukollisilla tyylikkäillä 14 tuuman alumiinivanteilla olevat, kestävät 8-kankaiset, 29 tuumaiset Big Horn -renkaat lisäävät maavaraa ja ovat pidoltaan erinomaiset vaikeakulkuisessakin maastossa. FOX® Podium 2,5 -iskunvaimentimien toiminta on hienosäädetty renkaiden ominaisuuksille.

YXZ100R SS SE (Special Edition)

Ominaisuuksiltaan terästetty YXZ100R SS SE tarjoaa huippuluokan suorituskykyö ja kilpa-ajon inspiroimaa tyyliä. Laadukkaan ajoelämyksen takeeksi SE-mallissa on hienosäädetyt, progressiivisilla jousilla varustetut FOX® Podium 2,5  -iskunvaimentimet. Yamaha Racing Blue -erikoisväritys ja tehdaslaitteiden tyylinen grafiikka sekä SE-erikoisosat kuten vannelukot ja laadukkaat jarru- ja kaasupolkimet sekä vaihdevivut.

  • Merkki: Yamaha
  • Teho: 500 - 1200cc
  • Tyyppi: Rinnakkain istuttavat mönkijät
  • Ajokorttilk väh: T
Moottori  
Moottorin tyyppi Kolmisylinterinen, 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen
Sylinterin tilavuus 998cc
Sylinterin mitat 80.0 mm x 66.2 mm
Puristussuhde 11.3 : 1
Voitelujärjestelmä Kuivasumppu
Polttoainejärjestelmä 3 x Mikuni 41 mm
Sytytysjärjestelmä TCI
Käynnistysjärjestelmä Sähkö
Vaihteistojärjestelmä hammasrattaat, 5-vaihdetta, peruutusvaihde
Ajojärjestelmä On-Command® 2WD, 4WD, 4WD 100% lukolla
Voimansiirto Akseli
Alusta  
Etujousitusjärjestelmä Erillisjousitus kallistuksen vakaajalla, 412 mm jousto
Takajousitusjärjestelmä Erillisjousitus kallistuksen vakaajalla, 432 mm jousto
Etujarru Hydraulinen kaksoislevy
Takajarru Hydraulinen kaksoislevy, Akseliin kiinnitetty seisontajarru
Eturenkaat Maxxis MU09, AT27x9.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels)
Takarenkaat Maxxis MU09, AT27x11.00R-14, Cast aluminium wheels (SE: bead lock wheels)
Lastaus kapasiteetti  
Taka lava 136 kg
Mitat  
Kokonaispituus 3,121 mm
Kokonaisleveys 1,626 mm
Kokonaiskorkeus 1,834 mm
Akseliväli 2,300 mm
Kääntösäde 6.0m
Maavara 330 mm
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) 685 kg / 699kg
Polttoainesäiliön tilavuus 34.0L
Öljysäiliön tilavuus 3.4L
Muuta  
Ohjausjärjestelmä Ackermann-tyyppinen sähköohjaustehostimella