F9703U8 | Oma varasto

2021 KTM 690 Enduro R moottoripyörä

2021 KTM 690 ENDURO R offroad kykyinen moottoripyörä

2021 KTM 690 Enduro R on tehokas ja vaikuttava, offroad-kykyinen moottoripyörä, joka osoittautuu sulavalinjaiseksi ja helposti käsiteltäväksi kokonaisuudeksi. Kaarre-ajoon optimoitu ABS -sensori lukee pyörän kallistuskulmaa ja toimii yhdessä älykkään luistoneston kanssa. Lisäksi valittavana on offroad-ABS ja moottorin MSR-ohjaus, jotka mahdollistavat asetusten mukauttamisen kaikkiin olosuhteisiin. WP XPLOR -jousitus on tuttu KTM EXC -mallistosta ja on nyt optimoitu KTM 690 ENDURO R -malliin. Uutuuden 74 hevosvoimaa ja 73,5 Nm:n vääntövoima takaavat, että malli soveltuu myös pidempiin ajomatkoihin tasaisella asfaltilla. (lähde)

Toimitusaika: 1-5 arkipäivää

  14291.94 € 11525.76 € alv. 0%
Pyydä tarjous Sis. myyntihinnan 11340.00 € ja autovero-osuuden 2951.94 €

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

Paikkakuntakohtainen saatavuus
Ranua Rovaniemi Oulu

KTM on uurtanut uria ja rikkonut rajoja KTM 690 ENDURO R -mallin kehitystyössä. Malli pohjautuu KTM:n vahvaan taustaan offroad-lajien parissa, josta pyörä ammentaa suorituskykynsä hankalimmillekin reiteille. Sen kehittynyt teknologia ja suunnittelutyö tekevät siitä sopivan vaihtoehdon monipuoliseen maastoajoon. Tämän moottoripyörän edellinen versio kahden vuoden takaa varmisti ensiluokkaisen ergonomian, elektroniikkapaketin ja käsiteltävyyden.

KTM on säilyttänyt vuoden 2021 pyörässä useita tuttuja ominaisuuksia aiemmilta mallivuosilta, mutta on lisäksi tehnyt merkittäviä päivityksiä, joiden myötä KTM 690 ENDURO R on vahva ehdokas entistäkin monipuolisempaa vaihtoehtoa kaipaaville kuljettajille. Käytännöllisyyden nimissä KTM on tehnyt parannuksia ajoasetuksiin, jotka valitaan ohjaustangosta löytyvillä kytkimillä: STREET -ajoasetus hyödyntää kaksikanavaista ABS -järjestelmää sekä edessä ja takana. OFFROAD -ajoasetus poistaa takarenkaan ABS:n käytöstä takajarrun tuntuman parantamiseksi sellaisessa maastossa, jossa pito ei ole niin hyvä. Uuden mallin ABS -järjestelmä hyötyy uudesta modulaattoriyksiköstä, joka säätelee jarrutusvoimaa paremmin. Tämä merkitsee myös sitä, että sen voi aktivoida kesken ajon, eikä siihen enää tarvita muita lisäosia.

Uudesta näytöstä löytyy myös ABS -painike, jonka avulla kuljettaja voi kytkeä järjestelmän nopeasti pois käytöstä saadakseen käyttöön täydet OFFROAD -ajoasetuksen ominaisuudet. Samassa näytössä näkyy nyt kierrosnopeus sekä valittu vaihde. Moottoripyörä on päivittynyt vuodelle 2021 uusilla grafiikoilla ja väreillä.

KTM-690-ENDURO-R-2021-Action2.jpg


TORQUE 73.5 Nm
TRANSMISSION 6-speed
COOLING Liquid cooled
POWER IN KW 55 kW
STARTER Electric starter
STROKE 80 mm
BORE 105 mm
CLUTCH APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated
CO2 EMISSIONS 99 g/km
DISPLACEMENT 692.7 cm³
EMS Keihin EMS with RBW, twin ignition
DESIGN 1-cylinder, 4-stroke engine
FUEL CONSUMPTION 4.3 l/100 km
LUBRICATION Forced oil lubrication with 2 oil pumps
CHASSIS

TANK CAPACITY (APPROX.) 13.5 l
ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
FRONT BRAKE DISC DIAMETER 300 mm
REAR BRAKE DISC DIAMETER 240 mm
FRONT BRAKE Brembo twin-piston floating calliper, brake disc
REAR BRAKE Single-piston floating calliper
CHAIN X-Ring 5/8 x 1/4"
DRY WEIGHT 146 kg
FRAME DESIGN Chrome-moly tubular space frame, powder-coated
FRONT SUSPENSION WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
GROUND CLEARANCE 269 mm
REAR SUSPENSION WP XPLOR with Pro-Lever linkage
SEAT HEIGHT 929 mm
STEERING HEAD ANGLE 62 °
SUSPENSION TRAVEL (FRONT) 250 mm
SUSPENSION TRAVEL (REAR) 250 mm