8NY200010A | Oma varasto

Yamaha MountainMax 800 SL (3,0") 2022 moottorikelkka

Yamaha MountainMax 800 SL on kevyt ja tehokas vuoristokelkka.

Yamaha MountainMax 800 SL:n edistyksellinen jousitusjärjestelmä ja polttoaineen EFI-suihkutuksella varustettu moottori ovat samat kuin ES-mallin kanssa, mutta uudessa, kevyessä paketissa. Voit ajaa suoraan syvään lumeen ja samaa vauhtia sieltä pois. LE-versio on huomattavasti kevyempi, sillä siinä ei ole sähköstarttia tai akkua. Ketteryyttä parantavat puolestaan aiempaa lyhyempi istuin ja uudenmallinen polttoainesäiliö. Käytössä hyväksi havaittu 36" (90 mm) raideväli edessä ja yksiliukurunkoinen alusta sekä täysimittainen 3" telamatto varmistavat parhaan mahdollisen käsittelyn.

Jokaisen uuden mallin luonnosteluvaiheessa Yamahan suunnittelijat syventyvät huolella pieniinkin yksityiskohtiin – ja suuri yleisö tietää tämän. Työn tuloksena on tarkka ja kevyt ohjattavuus, selkeät hallintajärjestelmät, mukavan ergonominen istuin ja muita käyttömukavuutta kohentavia yksityiskohtia. Kaikin puolin mukavaa ajoelämystä tehostaa laadukas varustelu.

Toimitusaika: 2-4 arkipäivää
Toimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä

 
16590.00 € 13379.03 € alv. 0%
Pyydä tarjous

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

Paikkakuntakohtainen saatavuus
Ranua Rovaniemi Oulu Kokkola

Ominaisuudet
- Kaksisylinterinen, 794-kuutioinen kaksitahtimoottori kaksivaiheisella EFI-polttoainejärjestelmällä ja digitaalisella CDI-sytytyksellä
- Yksiliukurunkoinen Mountain-jousitus
- Erittäin kevyt versio ilman sähkökäynnistystä ja akkua
- Takana Fox 1,5 Zero QS3 -iskunvaimentimet lukituksella
- Edessä säädettävät Premium Fox 1,5 Zero QS3 -iskunvaimentimet
- 154 x 3" Camso Power Claw -telamatto – purevaa pitoa
- Kevyt, 36 tuuman SRV-M -etujousitus
- Vuoristoajoon suunniteltu, kevyt alumiinirunko
- Leveät, vakaat Yamaha Mountain -sukset
- Säädettävä ohjaustanko ja peukalonlämmittimet
- Tyylikkäät digitaaliset mittarit ja ohjaustangossa selkeät hallintapainikkeet

794-kuutioinen kaksitahtimoottori ja digitaalinen CDI-sytytys
Pirteän ja vääntövahvan, kaksisylinterisen kaksitahtimoottorin suorituskyky takaa, että Mountain Max etenee vauhdilla ylös jyrkkää rinnettä ja läpi paksun puuterilumen. Edistyksellinen digiohjattu sytytys, elektroninen polttoainesuihkutus ja tuoreöljyvoitelu varmistavat moottorin parhaan tehon joka tilanteessa. Tämän ansiosta Mountain Max etenee sujuvasti niin upottavassa lumessa kuin tunturimaastossa.

Yksiliukurunkoinen Mountain- jousitus
Telaston pitkäliikkeinen (14"/350 mm) jousitus helpottaa ajamista syvässä lumessa ja jyrkissä rinteissä. Sen vahva yksiosainen liukurunko on kiinnitetty keskelle telatunnelia. Yhdellä liukurungolla varustettu telasto on noin 4,5 kiloa kevyempi kuin tavanomaiset, kahdella liukurungolla varustetut alustat. Yhden liukurungon rakenne on myös ns. itsepuhdistava, eli lumen paakkuuntuminen on vähäistä.

Premium-luokan Fox- iskunvaimentimet!
Mountain Max on edessä ja takana varustettu laadukkailla Fox 1,5 Zero QS3 iskunvaimentimilla. Kaasupaineella toimivat iskunvaimentimet on varustettu kierrejousella, joten jousitus on helposti säädettävissä ajo-olosuhteiden, kuormituksen ja ajotavan mukaiseksi. Telaston takaosan lukituksella varustettu QS3L-iskunvaimennin tehostaa nousemista vuoristo-olosuhteissa.

154" Camso Power Claw - telamatto – purevaa pitoa
Purevan pitävä Camso Power Claw 154 x 3" -telamatto ja Mountain Max LE -sarjan yksiliukurunkoinen alusta varmistavat tehokkaan etenemisen jyrkässäkin rinteessä. Telamaton vahvat, eteen kaartuvat lamellit varmistavat hyvän pidon syvässäkin puuterilumessa. Hyvä suorituskyky kaikissa olosuhteissa sekä erinomainen pito ja ketterä käytös vaikeassakin maastossa.

Virtaviivainen, kevyt 36" SRV- etujousitus
Kapeaan SRV-M -jousitukseen perustuva uudenlainen, kevyt ja kompakti rakenne parantaa käsiteltävyyttä ja vähentää kulkuvastusta syvässä lumessa. Jousitus tarjoaa erinomaisen ketterän ohjattavuuden esim. tiheässä metsämaastossa, mutta on silti käytökseltään rauhallinen ja ennakoitava reitillä.

SL = Super Light, erittäin kevyt
SL-versio on tehty hänelle, joka etsii äärimmäisiä elämyksiä etenkin vuoristossa. Kelkassa on lyhyt jäähdytin eikä akkua tai starttimoottoria, joten tuloksena on kevyt, ketterä ja aiempaakin aggressiivisempi tuntureiden valloittaja.