Yamaha Wolverine® RMAX™2 1000 SE T1b traktorimönkijä
Kuvittele, että kaikki muuttuu.
Yamahan pitkä kokemus ja tekninen osaaminen monipuolisten maastomönkijöiden valmistuksesta sekä kilpailukokemukset näkyvät ja tuntuvat tämän uuden sukupolven SxS-ajoneuvon erikoisversion ominaisuuksissa. #DRIVEN BY FREEDOM – uusi Wolverine® RMAX™ 2 1000 asettaa 2-paikkaisten vapaa-ajan SxS-ajoneuvojen ominaisuuksien uudet perusarvot.
Wolverine® RMAX™2 1000 Special Edition -erikoisversio noudattaa "Jin-Ki Kanno"-suunnittelufilosofiaa, joka tarkoittaa vapaasti japaninkielestä käännettynä "riemun tunnetta siitä, että on yhtä laitteen kanssa". Tuloksena on erittäin suorituskykyinen maastoajoneuvo, jossa kuljettaja ja matkustaja tuntevat olonsa varmaksi ja turvalliseksi vaikeissakin olosuhteissa.
Toimitusaika: Kysy saatavuusToimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
Tilaa muistutus, kun tuotetta on taas saatavilla.
Ominaisuudet
- Luokkansa johtava 999-kuutioinen moottori
- Valittavissa kolme eri moottorin asetusta
- Vakuuttavaa Yamaha Off Road -teknologiaa
- Huipputason valmiudet ja vaikuttava asenne
- Aggressiivinen, uuden sukupolven muotoilu ja tyyli
- Edistyksellinen ja mukavaksi kehitetty jousitus
- Premium-tason monipuoliset Special Edition -ominaisuudet
- T-luokan hyväksyntä
Uusi kaksisylinterinen, 999- kuutioinen, nelitahtimoottori
Uuden, kaksisylinterisen, 999-kuutioisen, 8-venttiilisen DOHC-rivimoottorin tasaisen progressiivinen tehon tuotto koko käyntialueella huipentuu 8 500 kierroksen kohdalla olevan punaviivan kohdalla, jolloin tarjolla on aggressiivisen eloisaa moottorivoimaa vaativankin kuljettajan tarpeisiin. Yksi uuden Wolverine® RMAX™ 1000 -malliston perusominaisuuksista on Yamahan tunnettu kestävyys ja luotettavuus.
Innostava ja aggressiivinen Special Editon
Special Edition -mallin tunnistaa helposti erikoisvärityksen, muodoiltaan aggressiivisen etuosan ja vantterien renkaiden ansiosta. Tyylikkäät LEDajovalot ja "evil eye" -huomiovalot korostavat virtaviivaisia muotoja ja ilmettä. LED-toimiset taka-, jarru- ja peruutusvalot lisäävät omalta osaltaan näkyvyyttä ja ajoturvallisuuta.
Edistyksellinen, mukavaksi mitoitettu jousitus
Uudenlainen jousitus on mitoitettu raskaisiin olosuhteisiin. Sen ansiosta käsiteltävyys on joka tilanteessa mukavan sujuvaa: Progressiivinen jousitus takaa mateluajossa mukavan pehmeän kulun sekä poluilla ja matka-ajossa sujuvan ja tasapainoisen ajokäytöksen. Suuremmilla nopeuksilla ja aggressiivisessa ajossa herkkätoiminen jousitus estää tehokkaasti pohjaamisen röykyissä ja epätasaisessa maastossa. Tukevat tukivarret ja helposti säädettävät FOX-iskunvaimentimet muodostavat erinomaisen toimivan etu- ja takajousituksen.
Kolme valinnaista D-MODE - ajotilaa
Ultramatic®-vaihteiston ja On-Command -järjestelmän kanssa toimiva Yamahan YCC-T-järjestelmä (Yamaha Chip Controlled Throttle) takaa optimaalisen tehon kaikissa tilanteissa ajotilan kolmiasentoisen D-MODE -valinnan avulla. D-MODE valikon Sports-tila sopii avoimiin maisemiin ja sporttiseen ajoon, Trail-tila on omiaan rentoon ajoon ja Crawl-tila mateluajoon kivikoissa ja vastaavissa hankalissa olosuhteissa.
Tyylikäs ja hyödyllinen sisävalaistus
Special Edition -mallin lattia- ja konsolivalot, siniset LED-valokytkimet ja sinisellä taustavalolla valaistu mittaristo helpottavat kuljettajan tehtäviä hämärässä ja pimeässä, kun kaikki olennainen on helposti paikannettavissa ja nähtävissä. Ohjaamon varustelu on hyvinkin automainen.
Etenee sujuvasti myös ääriolosuhteissa
Wolverine® RMAX™ 1000 Special Edition - erikoismallin maasto-ominaisuuksia kohentaa etenkin moottoriohjauksen kolmiasentoinen D-MODE -valinta. Lisäksi sen Ultramatic®- ja On-Commandjärjestelmät sekä korkealuokkainen jousitus on hienosäädetty nimenomaan SE-mallin ominaisuuksille
Moottori | |
Moottorin tyyppi | Nestejäähdytetty, 4-tahtinen, DOHC, Parallel Twin |
Sylinterin tilavuus | 999 cm³ |
Sylinterin mitat | 93,0 x 73,5 mm |
Puristussuhde | 11.2 : 1 |
Voitelujärjestelmä | Kuivasumppu |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Ajojärjestelmä | On-Command® 2WD, 4WD, 4WD 100% lukolla |
Voimansiirto | Akseli |
Etujousitusjärjestelmä | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 361 mm of wheel travel /FOX QS3 piggy back |
Takajousitusjärjestelmä | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 429 mm of wheel travel /FOX QS3 piggy back |
Etujarru | Tuuletettu hydraulinen kaksoislevy |
Takajarru | Tuuletettu hydraulinen kaksoislevy, Akseliin kiinnitetty seisontajarru |
Eturenkaat | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Takarenkaat | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Kokonaispituus | 3 255 mm |
Kokonaisleveys | 1 677 mm |
Kokonaiskorkeus | 2 110 mm |
Akseliväli | 2 200 mm |
Kääntösäde | 6 m |
Maavara | 340 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 930 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 35 l |
Öljysäiliön tilavuus | 5,5 l |
Istuimen korkeus | 872 mm |
Ohjausjärjestelmä | Rack and Pinion Steering Assembly with Electric Power Steering |
Hinauskyky | 907 kg |