2023 Honda CB650R Neo Sport moottoripyörä
CB650R Neo Sport
Neo Sport -muotoilun lisäksi moottorissa on selvästi aikaisempaa CB650F-mallia enemmän tehoa ja vääntöä. Vakiona oleva luistokytkin ja säädettävä Honda HSTC –tehonsäätöjärjestelmä tekevät ajamisesta helppoa ja vaivatonta kaikissa olosuhteissa. Täysin uuden ja kevyen rungon lisäksi uutta ovat myös mm. LED-valot, Fat-Bar -ohjaustanko, radial-jarrut ja laajasti säädettävä jousitus.
Toimitusaika: Kysy saatavuusToimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
CB650R Neo Sport
Hondan suosittu keskikoon street-fighter saa joukon merkittäviä uudistuksia ensi kaudelle. Luistonestojärjestelmällä varustetun Euro5-moottorin lisäksi mittaristo on täysin uusi. Etujousitus on aikaisempaakin jykevämpi säädettävä 41 mm SFF-BF -haarukka ja ulkonäköä on muutettu uudella takalokasuoja-yksiköllä ja uusilla sivupaneeleilla. Ohjaustangon kulmaa on lisäksi muutettu paremman hidasajo käsiteltävyyden saavuttamiseksi. Moottorinohjauksen asetukset ja luistonestojärjestelmän säädöt ovat myös uudet. Uutta on myös satulan alta löytyvä USB-latauspistoke.
Terävyyttä muotoihin ja suorituskykyyn
"Honda CB650R Neo Sports Café osoittautui hintaansa nähden todella hauskaksi, suorituskykyiseksi ja monipuoliseksi nakupyöräksi. Ja mikä yllättävintä, sporttinen sisarmalli CBR650R tuntui jopa vieläkin paremmalta. Valinta mallien välillä onkin vaikea.
"Uusien 650-mallien kohderyhmä on laaja, sillä nelisylinterisen korkealle laulavan rivinelosen voima riittää.
"Jarrut on mitoitettu tähän teho- ja painoluokkaan jopa vähän yläkanttiin, sillä kaksi 310-millistä levyä ja nelimäntäiset radiaalisatulat pysäyttävät Hondan tehokkaasti.
"Koeajopyöriin on asennettu lisävarusteena saatava quickshifter-vaihdeavustin, joka mahdollistaa isommalle vaihtamisen ilman kytkintä. Varuste, josta ei halua enää luopua kun sitä on päässyt kokeilemaan.
MP Maailma 3/2019 - Koeajo
Honda CB650R Neo Sports Café ja CBR650R
Vuosimalli alkaen | 2021 |
Sylinteritilavuus | 649 |
Moottori | 4-syl. rivimoottori |
Sylinterimitat | 67 x 46 mm |
Puristussuhde | 11,6:1 |
Maksimiteho | 70 kW/12000 |
Maksimivääntö | 64 Nm/8500 |
Sytytysjärjestelmä | CDI |
Polttoainejärjestelmä | PGM-FI |
Käynnistys | Sähkö |
Vaihteisto | 6 vaihteinen |
Pituus | 2130 mm |
Leveys | 780 mm |
Korkeus | 1075 mm |
Akseliväli | 1450 mm |
Istuinkorkeus | 810 mm |
Jarrut etu | 2 x 310mm levyjarru, ABS |
Jarrut taka | 240 mm levyjarru, ABS |
Jousitus etu | 41 mm teleskooppi, 120 mm joustovara |
Jousitus taka | Honda Pro Link, säädettävä esijännitys |
Rengas etu | 120/70-17 |
Rengas taka | 180/55-17 |
Tankki | 15,4 litraa |
Paino ajokunnossa | 202 kg |