2023 Polaris Sportsman Touring 570 EPS T3b traktorimönkijä
Ota kaverisi kyytiin ja nauti Sportsman-laadusta!
2023 Polaris Sportsman Touring 570 EPS T3b traktorimönkijä on mukava ja tilava kaksipaikkainen mönkijä, jossa on uusisäädettävä EPS-ohjaustehostin. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Sportsman Touring -mallissa on ProStarTM -nelitahtimoottori DOHC-neliventtiilitekniikalla. Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Vetokyky jarrulliselle peräkärrylle 810 kg, maavara 279 mm. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 41 kg ja takana 82 kg. Vakiovarusteena on taustapeilit ja suuntavilkut. EUT-traktorimalli on rekisteröity kahdelle ja matkustajan istuin on jousitettu iskunvaimennuksella.
Toimitusaika: 2-7 arkipäivääToimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
EPS ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan - hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS -malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.
ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru
Turvallisen mönkijän ominaisuuksiin kuuluvat jokaiseen pyörään vaikuttavien hydraulisten levyjarrujen lisäksi sähköisesti toimiva ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru.
High performance neliveto
Entistäkin nopeammin (lähes viiveettä) kytkevä automaattinen CloseRatio neliveto.
Polaris etuja:
- Markkinoiden paras nopeudenrajoitin
- MFD-mittaristo
- Sähkötoiminen kaasun ohjaus
- Ergonominen istuin
- Uusi ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
- Sähköpistoke peräkärrylle vakiovarusteena
- Moninkertainen testivoittaja
- Markkinoiden paras automaattinen 100% neliveto
Moottori: | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC |
Jäähdytysjärjestelmä: | nestejäähdytys |
Polttoainejärjestelmä: | EFI |
Sylinterimitat: | 567 cm3 |
Voimansiirto: | automaattinen 100% neliveto PVT-variaattori High Perf. CloseRatio |
Sytytysjärjestelmä: | Bosch ECM |
Käynnistys: | Sähkö |
Mittaristo: | Vakio |
Vaihteisto: | Hidas ja nopea eteen, vapaa, peruutus ja parkki |
Pituus (mm): | 2203 |
Leveys (mm): | 1219 |
Korkeus (mm): | 1444 |
Akseliväli (mm): | 1423 |
Istuinkorkeus: | 857mm |
Maavara: | 279 |
Polttoainesäiliö (L): | 25,5 |
Renkaat, edessä | 25x8-12 |
Renkaat, takana | 25x10-12 |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Etujousitus | MacPherson |
Takajousitus | A-tukivarret |
Joustovara edessä | 208mm |
Joustovara takana | 241mm |
Latausjärjestelmän teho | 560w |
Kuivapaino | 340 |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 |
Istuinpaikat | Rekisteröity kahdelle |
Valot | Vakio |
Ohjaus | EPS |
Virranulosotto | vakio |