2023 Yamaha Tracer 9 GT+ moottoripyörä
Mullistava monipuolisuus
Yamahan arvostettu, 890-kuutioinen CP3-moottori varmistaa, että TRACER 9 GT+ tuottaa erinomaisen suorituskyvyn joka tilanteessa. Sen voimakas, lineaarinen vääntömomentti yhdessä päivitetyn kaksisuuntaisen QSS-vaihdeavustimen kanssa takaa tehokkaan, saumattoman kiihtyvyyden. Uudet D-Mode -käyntikartat ovat puolestaan helpot säätää eri olosuhteita varten. Kevyt Deltabox-alumiinirunko ja puoliaktiivinen KYBjousitus takaavat tasapainoisen vakauden ja ketteryyden, niin nopeavauhtisella mutkatiellä kuin tasaisella maantiellä matkustajan ja matkatavaroiden kanssa. LEDvalaistuksen ja -kaarreajovalojen ansiosta TRACER 9 GT+ antaa lisää varmuutta pimeällä ajettaessa. Hienostuneen elektroniikan lisäksi on useita harkittuja yksityiskohtia. Kovat sivulaukut on asennettu kiinnikkeisiin, joissa on sisäänrakennetut värinävaimentimet. Kahvalämmittimet pitävät puolestaan kämmenet lämpiminä kaikkina vuodenaikoina. TRACER 9 GT+ on saatavilla erikoisväritys-gra ikat vaihtoehdolla.
Toimitusaika: Kysy saatavuusToimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
Tilaa muistutus, kun tuotetta on taas saatavilla.
Mukautuva ACC-vakionopeudensäädin
TRACER 9 GT+ on ensimmäinen Yamahan moottoripyörä, joka on varustettu mukautuvalla ACC-vakionopeudensäätimellä (Adaptive Cruise Control ). Järjestelmä säätää automaattisesti matkanopeutta, hidastusta ja kiihdytystä vastaamaan edellä ajavan ajoneuvon nopeutta sekä ylläpitää tasaisen seuraamisetäisyyden neljän säädettävän esiasetuksen perusteella. Näin ajosta tulee tasaisempaa ja rennompaa.
Mittariston 7-tuuman TFT-näyttö
Olennaiset tiedot ajo-olosuhteista jne. ovat reaaliaikaisesti nähtävillä selkeästi isolla ja kirkkaalla, 7-tuuman TFT-värinäytöllä Valittavana on kolme eri näyttöasettelua, joista jokaisella on oma tyyli, joka sopii yksilöllisiin mieltymyksiin ja erilaisiin ajo-olosuhteisiin. Mittarin alla oleva USB-A-pistoke pitää älypuhelimen toimintavalmiina.
Liitettävyys ja navigointi
Uudelle 7 tuuman TFT-värinäytölle on valittavissa kolme eri näyttöasetusta. Toimintoja ohjataan Joystick-ohjaussauvalla. Yamahan MyRide App ‑sovelluksen kautta voi käyttää älypuhelinta musiikkia, säätietoja, puheluita** ja viestejä varten. Garmin-navigointi* helpottaa matkantekoa ja viestitekstit saa näytölle, kun TRACER 9 GT+ on pysäköity. (*Garminnavigointi vaatii tilauspalvelusopimuksen, eikä sitä tarjota kaikissa maissa. Jotkut navigointiominaisuudet eivät ole saatavilla kaikissa maissa. Tarkista saatavuus Garminilta. **/Edellyttää Bluetoothkuulokemikrofonia. Kuulokemikrofoni on ostettava erikseen.)
Tutkaan yhdistetty mukautuva ACC-vakionopeudensäätö ja UBS-jarrujärjestelmä
UBS-jarrujärjestelmä sisältää hydrauliyksikön, joka jakaa jarrutusvoiman automaattisesti etu- ja takapyörälle siten, että saavutetaan paras hidastuvuus, vakaus ja hallittavuus. TRACER 9 GT+ on Yamahan ensimmäinen moottoripyörä, jossa on mukautuvaan ACC-vakionopeudensäätöön yhdistetty etäisyystutka-järjestelmä. Se asettaa ajonopeuden esimerkiksi ajoneuvojonon mukaan esim. 80 km/h vaikka nopeudensäätö olisi 90 km/h. Tutkajärjestelmä avustaa myös jarrutusta tarvittaessa säätämällä jarrutasapainoa etu- ja takapyörien välillä, kun etäisyys edellä ajavaan ajoneuvoon lyhenee tietylle tasolle.
3. sukupolven QSS-vaihdeavustin
Yamahan kolmannen sukupolven ylös- ja alaspäin toimiva QSS-vaihdeavustin antaa ajoon entistäkin enemmän joustavuutta. Nyt voi myös vaihtaa alaspäin ilman kytkintä kiihdytettäessä esimerkiksi ohituksissa, kun tarvitaan enemmän voimaa.
Istuinmukavuus
Uudenmallisen istuimen ansiosta matkanteko on entistä mukavampaa etenkin pitkillä matkoilla. Uudistettu muoto ja pehmusteen vaahtomuovin tiheys tukevat paremmin pitkinä ajopäivinä. Lisäksi keinonahkapäälisen kohokuviointi ja ompeleet luovat premium-imagon sekä parantavat käytettävyyttä.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen, 3-sylinterinen, EURO5 |
Sylinterin tilavuus | 890 |
Sylinterin mitat | 78 x 62,1 mm |
Puristussuhde | 11.5:1 |
Maksimiteho | 87,5 kW (119 hv) 10 000 r/min |
Maksimivääntö | 93,0 Nm (9,5 kg-m) 7 000 r/min |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Polttoaineen kulutus | 5.0 L/100km |
CO2 emission | 116 g/km |
Kaasutin | Polttoaineen suihkutus |
Runko | Timantin muotoinen |
Caster-kulma | 25° 00’ |
Jättö | 108 mm |
Etujousitusjärjestelmä | USD-teleskooppihaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | linkkujousitus, Keinuvarsi |
Etujoustovara | 130 mm |
Takajoustovara | 137 mm |
Etujarru | 298 mm |
Takajarru | 267 mm |
Eturengas | 120/70Z R17 M/C (58W) (tubeless) |
Takarengas | 180/55Z R17 M/C (73W) (tubeless) |
Kokonaispituus | 2 175 mm |
Kokonaisleveys | 885 mm |
Kokonaiskorkeus | 1 430 mm – 1 470 mm |
Istuimen korkeus | 820–835 mm |
Akseliväli | 1 500 mm |
Maavara | 135 mm |
Märkäpaino | 223 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 18.7 l |
Öljysäiliön tilavuus | 3,5 l |