2024 Yamaha Sidewinder 137 SRX LE EPS moottorikelkka
Maailman nopein!
Maailman nopeimmaksi vakiomoottorikelkaksi nimetty Sidewinder SRX LE takaa adrenaliininhuuruisen vauhdin hurman. Tehokas ja vääntövahva Genesis 998 Turbo moottori, elektronisesti ohjattu jousitus ja matalaprofiilinen Ripsaw-telamatto, kilpakäyttöön kehitetty etujousitus, jossa kevyet A-tukivarret ja optimoitu geometria - Sidewinder SRX LE on lumikenttien ehdoton ykkönen.
Sähäkän Sidewinder SRX LE EPS -kelkan edistyksellinen muotoilu ja tekniikka tarkoittavat ennen muuta yhtä asiaa – saat nauttia elämäsi kyydistä! Turboahdettu, polttoainesuihkutuksella varustettu Sidewinder SRX LE tarjoaa tyrmäävää tehoa ja vääntöä merenpinnasta tunturin huipulle ja matkaa siivittävät verraton ajomukavuus ja hallittavuus.
Eikä varustelukaan jätä toiveen sijaa: Sähkökäynnistys, J-ohjaustanko, tyylikäs sporttituulilasi, peruutusvaihde, kahva- ja peukalonlämmittimet sekä uuden SRX:n punavalkoinen retrotyylin väritys kultaisin korostuksin, joka on kunnianosoitus Yamahan kilpailuperimälle.
Toimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä
Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.
Paikkakuntakohtainen saatavuus
Keskusvarasto/span>Ominaisuudet
- Yamahan sähköinen EPS-ohjaustehostin
- 180 hv -luokan nelitahtinen, 998-kuutioinen ja 3-sylinterinen Genesis®-moottori
- Yamahan ainutlaatuinen ja vaikuttava turbojärjestelmä
- ARCS-etujousitus FOX® 1.5 ZERO iQS -iskunvaimentimilla
- Yamaha Stryke ‑sukset tarkkaa ajoa varten
- Takana hakaneulajouset 2.0 ZERO iQS ‑iskunvaimentimella.
- Suorituskykyinen 1" Camso® Ripsaw ‑telamatto
- Telamaton läpivetävät vetopyörät.
- Ylellinen lämpöistuin sekä ajomukavuutta lisäävät kahva- ja peukalonlämmittimet
- Digitaalinen mittaristo ja linjakas, matala tuulilasi
- J-ohjaustanko ja korotuspala takaavat hyvän ohjattavuuden.
- Kätevä sähkökäynnistys ja nappitoiminen suunnanvaihdin
Yamahan elektroninen ohjaustehostin (EPS)
Yamahan innovatiivinen, ensimmäinen sähköinen EPS-ohjaustehostin mullisti aikoinaan moottorikelkkojen ajettavuuden vähentämällä ohjaukseen tarvittavaa voimaa ja parantamalla käsittelyn tarkkuutta. Uuden sukupolven EPSjärjestelmä vie ohjattavuuden uudelle tasolle. Tämä korostuu etenkin keveän Sidewinder S-TX GT 146 EPS kohdalla ja tarjolla on muitakin teknisiä edistysaskeleita ja tuloksena on vaivattoman rentouttava ajoelämys.
Nelitahtinen 998 cm³:n Genesis Turbo -moottori
Alalla yleisesti arvostettu, edistyksellinen, 3-sylinterinen, turboahdettu moottori toimii tehokkaasti ja käy tasaisesti kaikissa olosuhteissa. Se vastaa välittömästi kaasuun ja tuottaa ilman turbo-viivettä suoraviivaisen väkivahvaa voimaa koko käyntialueella. Moottoritekniikan vallankumous 180- hevosvoimaisten luokassa.
Yamaha YSRC -variaattori
Yamahan kehittämä YSRC-kytkin takaa, että 3-sylinterisen, 998 cc, Genesis® Turbo -moottorin väkivahva voima välittyy suoraviivaisesti telamattoon. Kytkimen ja vaihteiston optimoitu toiminta. Vankka rakenne, tehokas jäähdytys ja hienosäädetty voimansiirto varmistavat vetohihnan pitkän käyttöiän ja vähäisen huoltotarpeen.
ARCS-etujousitus – elektroniset FOX® 1.5 ZERO IQS - iskunvaimentimet
ARCS (Advanced Rolling Center Suspension) -jousituksen kevyet tukivarret toimivat ja sähköisesti säädettävät FOX 1.5 ZERO iQS - iskunvaimentimet tuottavat erinomaisen ajotuntuman ja käsiteltävyyden. Tuloksena on herkkätoiminen ja tukeva jousitus, joka toimii tehokkaasti vaativissakin olosuhteissa.
Stryke-sukset
Yamahan kehittämät Stryke-sukset takaavat erinomaisen tasapainon sekä keveän ja tarkan ohjauksen kaikenlaisissa lumiolosuhteissa. Erikoismalliset ohjainraudat tehostavat ohjaustuntumaa ja suksien painopisteen säätö mahdollistaa ohjauksen käytöksen muokkaamisen kuljettajan mieltymysten mukaan. Suksen painopiste on helposti säädettävissä.
Dual Shock SR 137 -takajousitus
Sidewinder SRX LE jousituksen FOX® iQS - iskunvaimentimet ja säädettävät hakaneulajouset mahdollistavat jousituksen monipuolisen säädettävyyden.
Tyyppi / sylinterin tilavuus | 4-tahti / 998 cc |
Sylinterit | 3-sylinterinen |
Jäähdytys | nestejäähdytetty |
Sylinterin mitat | 80,0 mm x 66,2 mm |
Polttoaineen syöttö | Turboahdettu, 3 x Mikuni 41 mm, polttoainesuihkutus, Nestejäähdytetty |
Imukanavat | 2-venttiilinen |
Sytytysjärjestelmä | Digitaalinen T.C.I w/T.P.S |
Pakoputki | 2-venttiilinen |
Kytkin / vaihteisto | YSRC, Variaattori, Elektroninen peruutusvaihde, |
Jarrut | Hydraulinen jarru, radiaali pääsylinteri / jarrulevy vetoakselilla |
Etujousitusjärjestelmä | Erillinen kaksoiskolmiotuki |
Etuiskunvaimentimet | FOX® 1.5 ZERO QS3 |
Etujoustovara | 343 mm |
Takajousitusjärjestelmä | Dual Shock SR 137 Torsion |
Takaiskunvaimentimet | HP Gas 1.5 / HP GAS 1.5 |
Takajoustovara | 394 mm |
Kokonaiskorkeus | 1,360 mm |
Kokonaispituus | 3,175 mm |
Kokonaisleveys | 1,230 mm |
Telamatto L x P x K | 381 mm x 3,480 mm x 25,4 mm |
Telamaton tyyppi | Camso® Ripsaw™ |
Suksien asento (kesk. - kesk.) | 1,064 - 1,090 mm |
Polttoainesäiliön tilavuus | 33.6L |
Sähkökäynnistys | vakiona |
Peruutus | vakiona |
Käsien ja peukalon lämmittimet | vakiona |
Etuvalon teho, tyyppi | 60/55 W:n LED |
Virran ulosotto | vakiona |