CF800MTTS | Oma varasto
CFMOTO

CFMOTO 800MT Touring moottoripyörä

800MT:n ajonautinnon ja korkean turvallisuustason takaavat vakiovarustus: “Rain”- ja “Sport”-ajotilat, vakionopeussäädin, sähköinen kaasukahva, kaarreajo-ABS sekä lisävalot.  Lisäksi CFMOTO 800MT.ssa on 7” TFT- täysvärinäyttö.  Se säätyy automaattise

Kevyen rakenteensa ja säädettävän alustan ansiosta sporttinen CFMOTO 800MT tarjoaa äärimmäistä ajotarkkuutta ja ergonomista ajomukavuutta.

CFMOTO 800MT on varustettu USD KYB-iskunvaimentimilla, joissa on esikuormitus, puristus ja paluusäätö. Näiden ominaisuuksien avulla ajoneuvo voidaan tarpeen mukaan mukauttaa erilaisiin maastoihin ja näin varmistuu paras mahdollinen pito tiehen sekä ajoasennon vakaus. Etujousituksen joustovara on 160 mm ja takajousituksen 150 mm. CF 800MT TOURING- mallin vähimmäismaavara on 190 mm, mikä mahdollistaa ajamisen monenlaisissa maastoissa.

DOHC-tyyppisen moottoripyörän 799cm³ kaksisylinterinen bensiinimoottori ja sen teho täyttävät vaativimmankin käyttäjän odotukset. Suurin lähtöteho on 67 kW / 9250 rpm ja suurin vääntömomentti 75 Nm / 8000 rpm. Valinnaiset ajotilat ja 19 litran polttoainesäiliö mahdollistavat lähes 400 km:n toimintasäteen.

Toimitusaika: 2-7 arkipäivää
Toimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä

  14990.00 € 12088.71 € alv. 0%  
Pyydä tarjous Sis. myyntihinnan 11548.51 € ja autovero-osuuden 3441.49 €

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

Paikkakuntakohtainen saatavuus
Keskusvarasto Ranua Rovaniemi Oulu Kokkola
Turvallisuus

CFMOTO 800MT:tä markkinoidaan useilla varustelutasoilla, jotka ovat ainutlaatuisia keskitason touring-moottoripyörille. 800MT:n ajonautinnon ja korkean turvallisuustason takaavat vakiovarustus: “Rain”- ja “Sport”-ajotilat, vakionopeussäädin, sähköinen kaasukahva, kaarreajo-ABS sekä lisävalot.
Lisäksi CFMOTO 800MT.ssa on 7” TFT- täysvärinäyttö.
Se säätyy automaattisesti valoherkkyyteen, jolloin tärkeät tiedot näkyvät selkeästi sekä aurinkoisena päivänä että pimeässä.

Suunniteltu seikkailuihin

CFMOTO 800MT:ssä ei ole tyypillistä “cam”-tyyppistä etulokasuojaa, kuten useimmissa Adventure moottoripyörissä. Sen sijaan siinä on yksinkertainen mutta korkea siluetti, joka asettuu tasaisesti etuosan taakse ja muodostaa täydellisen ääriviivan.
Sumuvalot sijoittuvat hieman etuosan alle. Puskurit korostavat maskuliinista muotoilua. Monikulmaiset kolmiulotteiset LED-ajovalot antavat vaikutelman teräväsilmäisestä kotkalinjasta, mikä puolestaan antaa moottoripyörälle suihkumaisen muodon. Kokonaismuotoilu on näyttävä ja vahva. Se herättää luottamusta.

Istuimen korkeus on 825 mm

Jaettu istuintyyny on paksu ja se tuo hyvän istuvuuden myös pitkillä matkoilla. 
Istuintyynyn etuosa on ergonomisesti kapea. Takaosa sen sijaan on leveämpi ja paksumpi lisäten ajomukavuutta. CFMOTO CF 800MT istuin, jalkatuet ja ohjaustanko muodostavat kolmion, jossa on suhteellisen pystysuora ja mukava ajoasento.

Kehitetty KTM-moottorialustalle 

CFMOTO 800MT käyttää uusinta 799 cc:n nestejäähdytteistä kaksisylinteristä rivimoottoria. EURO5-standardien mukainen. Se tuottaa 67 kW / 9250 rpm ja tarjoaa vääntöä 75 Nm / 8000 rpm. Tämä takaa enemmän kuin tarpeeksi tehoa ja alhaisen polttoaineen kulutuksen CFMOTO 800 moottoripyörille. 

Märkäkytkin CF-SC 

Märkäkytkin pehmentää pitoa, mikä tulee esille tasaisempana vaihteen vaihtona ja se vähentää moottorin jarrutustehoa vaihteen pienentyessä. Pehmeämpi vaihteenvaihto ja pehmeämpi kytkin lisäävät ajomukavuutta ja auttavat vakauttamaan ajettavuutta myös odottamattomissa tilanteissa. 

Runko

Kompakti moottori on integroitu runkoon, jonka kokonaispaino on vain 16 kg. Koko pyörän kokonaispaino on 231kg.

Säädettävät KYB-iskunvaimentimet 

Etuiskunvaimentimien muovipinnoitteiset osat estävät lian pääsyn liukupinnoille. Etujousituksen joustovara on 160 mm. Etuiskunvaimentimet ovat säädettävissä 20 napsautuksella, ja niiden avulla voit säätää esijännitystä, puristusta ja paluuvaimennusta. Myös takajousitus on KYB:n ja sen joustovara on 150 mm. Jousituksen säätövaihtoehdot auttavat varmistamaan vakaan ajettavuuden ja tiepidon vaikeissakin olosuhteissa. 

QUICKSHIFTER

800MT Touring on varustettu kaksisuuntaisella pikavaihtajalla. Quickshifter-kaksisuuntainen vaihtaminen tarkoittaa, että kytkintä tarvitsee käyttää vain käynnistettäessä ja liikkeelle lähdössä sekä pysäköinnin aikana. Kytkintä ei siis ajaessa tarvitse käyttää vaihteen vaihtamiseen ja kuljettaja voi keskittyä ajamiseen ja siitä nauttimiseen.

Pyörät ja renkaat

CFMOTO 800MT Sport on varustettu MAXXIS-monitoimisilla tubeless-renkailla ja alumiiniseosvanteilla (Light Metal). Etupyörän koko on 110/80 R19, takapyörän koko on 150/70 R17. Pitkän kokemuksen ja tiukan laadunvalvonnan ansiosta 800MT-n MAXXIS-renkailla on erinomainen kulutuskestävyys ja pito sekä päällystetyillä että päällystämättömillä teillä ajettaessa.  

Jarrut

Jarrut ovat espanjalaisen J. Juanin valmistamat. Etujarrut: ø 320 mm kaksoislevy, 4-mäntäiset radiaalijarrut. Takajarru ø 260 mm, yksi levy ja kaksimäntäinen jarrusatula. Kaiken kaikkiaan CF800MT:n jarrutusteho on luokkansa paras. 

Polttoainesäiliö

19 litrainen polttoainesäiliö on kolmiulotteinen ja sen ergonomia auttaa varmistamaan ajovakauden sekä pysty- että istuma-asennossa. 

Kaarreajon ABS

CFMOTO 800MT “Cornering” ABS-järjestelmä ohjaa moottorin suorituskykyä ja jarrutusvoimaa kaarteissa ja varmistaa näin maksimaalisen vakauden ja pidon myös äkkijarrutustilanteissa. 

Sähköinen kaasukahva

CFMOTO 800MT on varustettu BOSCHin elektronisella ruiskutusjärjestelmällä, jota ohjaa BOSCHin sähköinen kaasujärjestelmä. Elektroninen kaasujärjestelmä ohjaa kaasun avaamista ja sulkemista erittäin tarkasti, mikä tarkoittaa tarkkaa polttoaineen syöttöä moottoriin. 
Tarkka polttoainemäärä takaa puhtaamman moottorin suorituskyvyn, mikä puolestaan vähentää polttoaineen kulutusta huomattavasti, tehosta tinkimättä. Elektroninen kaasukahva yhdessä kaarreajon ABS-järjestelmän kanssa vähentää ajovirheiden riskiä ja parantaa turvallisuutta.

Älykäs elektroniikka ja ajotilat

“Rain”- ja “Sport”-ajotilat ovat vakiona, ja ne on suunniteltu helpottamaan ajamista erilaisissa sääolosuhteissa. 
“RAIN”-tila varmistaa tasaisemman rullan vasteen ja tehoa on hieman rajoitettu minimoimaan renkaan luistamisriski, jos sitä lisätään äkillisesti. Valmistaja suosittelee tämän ajotyylin käyttöä pehmeässä tai kivikkoisessa maastossa sekä aloitteleville kuljettajille. 
“Sport”-asennossa kaasun vaste on nopea ja kaikki moottorin teho on käytettävissä, mikä antaa jännittävämmän ja urheilullisemman ajonautinnon.

LED-valot

CF800MT LED-valot lisäävät turvallisuutta päivällä tekemällä moottoripyörän näkyvämmäksi tienkäyttäjille ja parantamalla näkyvyyttä pimeässä. 
800MT ajovalot on varustettu automaattisella ajovalojen kytkentäjärjestelmällä, joka eliminoi mahdollisuuden unohtaa valot päälle ajon aikana. 

CFMOTO 800MT:ssä on vakiona myös LED-sumuvalot, automaattinen suuntavilkku ja kaarrevalo. Käännösvalotoiminto syttyy automaattisesti, kun suuntavilkku on päällä.

Väri TFT-näyttö

CFMOTO 800MT on varustettu 7” TFT-täysvärinäytöllä. IPS LSD -näyttö 180°:n katselukulmalla tarjoaa laajan näkökentän.
Kojetaulu näyttää mm. polttoaineenkulutuksen, keskikulutuksen, keskinopeuden, kellon ajan ja jäähdytysnesteen lämpötilan, antaen kuljettajalle kaikki tiedot yhdellä silmäyksellä.

Vakionopeudensäädin

Vakionopeudensäädintä voidaan käyttää 4. vaihteelta ja 40 km/h nopeudesta alkaen. Turvallisuussyistä käytön ylänopeusrajoitus on 120 km/h. 
Vasemmassa kahvassa sijaitsevan cruise-painikkeen avulla nopeutta voidaan säätää kaasukahvaa kääntämättä. Tämä vähentää kuljettajan häiriötekijöitä ja on helppo ja kätevä käyttää. Vakionopeudensäätimen käyttö säästää myös polttoainetta vähentämällä välittömän kiihdytyksen tarvetta. 

Moottoripyörän malli 800MT Touring
EU-tyyppihyväksyntä L3e
Moottoripyöräkortti A
Tehdasmerkintä CF800-5
Yleistä  
Pituus x leveys x korkeus (mm) 2340 x 910 x 1340 mm (laukkuineen)
Akseliväli (mm) 1531 mm
Istuimen korkeus (mm) 825 mm
Maavara (mm) 190 mm
Paino (kg) * 231 kg * ilman laukkuja
Polttoainesäiliön tilavuus (L) 19 L
Maksiminopeus (km/h) 180 km/h
Moottori  
Moottorin tyyppi Kaksisylinterinen R2 / nestejäähdytteinen / EFI / kahdeksanventtiilinen DOCH / nelitahti
Moottorin tilavuus (cc) 799 cc
Iskupituus (mm) 88.0 × 65.7 mm
Teho (kW/rpm) 67 kW / 9250 rpm
Suurin vääntömomentti (N·m/rpm) 75 N·m / 8000 rpm
Puristussuhde 12.7:1
Sytytysjärjestelmä Bosch ECU
Ruiskutusjärjestelmä Bosch EFI
Vaihteisto 6-vaihteinen
Kytkin Märkä kytkin
Quickshifter Kyllä
Elektroninen kaasu Kyllä
Alusta  
Etujarrut Hydrauliset levyjarrut J.Juan 2 x 320mm
Jarrut ABS Kyllä
Takajarrut Hydrauliset levyjarrut J.Juan 260mm
Iskunvaimentimet edessä KYB USD säädettävät / edujoustovara 160mm
Iskunvaimentimet takana KYB säädettävä / takajoustovara 150mm
   
Vanteet  
Edessä 19 tuumaa
Takana 17 tuumaa
Rengasmitat  
Edessä 110 x 80 R19 tubeless
Takana 150 x 70 R17 tubeless
Vakiovarusteet  
Valot LED valot
Kuljettajan istuimen lämmitys Kyllä
Kahvalämmittimet Kyllä
Automaattinen suuntavilkun poistotoiminto Kyllä
Kulmavalotoiminto Kyllä
Vakionopeudensäädin Kyllä
Näyttö 7 tuumaa TFT
Ajotilat SPORT/RAIN
Rengaspaineen valvontajärjestelmä TMPS Kyllä
Näytön jakamistoiminto Kyllä
Polttoaineen kulutuksen laskeminen Kyllä
Avaimeton käynnistys Valinnainen
USB-laturi Kyllä
Keskituki Kyllä
Suojavarusteet  
Moottorin suojaus Kyllä
Tuulisuoja Kyllä
Käsisuojat Kyllä
Suojaraudat Kyllä
   
Takatavarateline Kyllä
Sivulaukkutelineet Kyllä
Sivulaukut Valinnainen
  * Painoon lasketaan: akku + moottoripyörän polttoaine.