CMX1100D2PNHC52 | Oma varasto
Honda

Honda Rebel 1100 Touring DCT moottoripyörä

2023 Rebel 1100 Touring DCT moottoripyörän aerodynaaminen etukate sekä kovat sivulaukut antavat aivan uuden mahdollisuuden käyttää Honda Rebel 1100 aivan uudella tavalla.

Hondan suosittu Rebel 1100 -moottoripyörämallisto kasvaa Rebel 1100 Touring -mallilla.

Aerodynaaminen etukate sekä kovat sivulaukut antavat aivan uuden mahdollisuuden käyttää Honda Rebel 1100 aivan uudella tavalla. Teknisillä hienouksilla maustettu uutuus on erittäin moderni moottoripyörä, mutta silti puhdasverinen Bobber-tyylisuunnan Touring custom. Rebel 1100:llä onkin selkeästi kaksi persoonaa; Yhtäältä rento cruiseri ja samaan aikaan erittäin hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustettu matkapyörä. Todellinen monikäyttöisyyden mestari!

Toimitusaika: 2-7 arkipäivää
Toimitusaika, maahantuoja: Tarkista myynnistä

ovh. 19980.00 €   18980.00 € 15306.45 € alv. 0% 30 päivän alin hinta: 18980.00 € ja ennen kampanjaa: 18980.00 €  
Pyydä tarjous Sis. myyntihinnan 14372.41 € ja autovero-osuuden 4607.59 €

Muista tarkistaa saatavuus myyjältä. Lisäämme laitehintoihin toimituskulut, jotka vaihtelevat yleisesti 100€–600€ välillä, tarkista myyjältä.

Paikkakuntakohtainen saatavuus
Keskusvarasto Ranua Rovaniemi Oulu Kokkola

Muotoilu ja varusteet

  • Raaka, yksinkertainen muotokieli
  • Aerodynaaminen etukate ja kovat sivulaukut
  • LED-valot
  • Virtalukosta avattava satula, jonka alla säilytystila ja USB-latausliitin
  • Vakionopeudensäädin vakiovarusteena

Hondan USA:n suunnittelema tummanpuhuva ulkonäkö on konstailematon ja teollinen. Pitkä ja matala runko, yhdessä etukatteen ja sivulaukkujen kanssa luovat kutsuvan kokonaisuuden. Lokasuojat on tehty aidosta teräksestä ja kiinnittyvät runkoon valetuilla kiinnitysosilla. Matalalle sijoitettu pyöreä etuvalo on klassisen näköinen, mutta valaisee peräti neljän LED-polttimon voimin. Vilkut ovat 55 mm halkaisijaltaan ja LED-teknologian ansiosta erittäin kirkkaat. Takavalon lasi on kirkas, painottaen Rebelin "uus-vanhaa" muotokieltä. Satula on tukeva, mutta riittävän pehmeä pitkillekin reissuille. Matkustajan satula on helposti irrotettavissa, kun ajetaan ilman kyytiläistä. Virtalukosta avattavan satulan alla on 3 litran säilytystila ja USB-latauspistoke.

120 mm LCD-mittaristo on erittäin helppolukuinen ja sitä ohjataan vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevilla napeilla. Honda Rebel 1100 Touring DCT -mallissa on vakionopeudensäädin vakiovarusteena.

Moottori

  • 1084 cc 2-sylinterinen rivimoottori perustuu CRF1100L Africa Twinin moottoriin
  • Sähköinen kaasukahva ja erittäin omintakeinen pakoääni

Rebel 1100:n moottori perustuu Africa Twinin -moottoriin, mutta useita osakokonaisuuksia on muokattu sopimaan custom-pyörän henkeen ja vaatimuksiin. Huipputeho on 64 kW @ 7 000 rpm ja vääntö 98 Nm @ 4 750 rpm. Arvot ovat segmentin ehdotonta parhaimmistoa ja takaavat erittäin dynaamisen ajokokemuksen. Vauhtipyörä on peräti 32 % Africa Twinin vastaavaa raskaampi, tarjoten kuljettajalle lineaarisen ja erittäin voimakkaan alaväännön jonka varmasti tuntee!

Moottorin erittäin kompakti koko mahdollistaa sen asentamisen matalalle runkoon, mahdollistaen matalan painopisteen ja -istuinkorkeuden.

Pakoputkisto on luonnollisesti täysin uusi. Matalilla kierroksilla pakoääni on pulssimaisen möreä, mutta muuttuu korkeammilla kierroksilla erittäin tunnistettavaksi ”karjunnaksi”. 

Kaasukahva on sähköinen ja moottori on luonnollisesti Euro5-hyväksytty.

Elektroniikka

  • 4-asentoinen ajo-ohjelmien valinta
  • 3-asentoinen luistonestojärjestelmä
  • Keulimisenesto järjestelmä


STANDARD - Neutraali moottorijarrutus, -kaasuvaste ja -keulimisen esto
RAIN - Rajoitettu kaasuvaste, vähäinen moottorijarrutuksen taso ja tehokas keulimisen eston
SPORT - Terävä kaasuvaste, neutraali moottorijarrutus ja vähäinen keulimisen eston taso
USER - Kuljettajan on mahdollista räätälöidä oma ajo-ohjelmansa

Kaksois-kytkin vaihdelaatikko (DCT)

DCT-vaihdelaatikko on ollut tarjolla Honda moottoripyöriin jo yli 11 vuotta. Tuona aikana DCT-vaihteisia Hondia on myyty Euroopassa 140.000 kappaletta. Erittäin kompakti ja kevyt konstruktio antaa kuljettajalle mahdollisuuden täysin automatisoituun vaihtamiseen, ajo-olosuhteiden tai oman ”fiiliksen” mukaisesti. Vasemmassa kahvayksikössä sijaitsevista napeista vaihdelaatikkoa voi ohjata myös manuaalisesti, riippumatta onko valittu asetus automaatilla (D) vai pelkästään manuaalinen (M). 2023 kaikki Suomeen saapuvat Honda Rebel 1100 Touring -mallit ovat varustettu DCT vaihteistolla. Saatavilla olevat DCT vaihto-ohjelmat ovat yhteydessä valittuun ajo-ohjelmaan (moottori) seuraavasti:

STANDARD - Neutraali vaihto-ohjelma.
RAIN - Vaihtaa aikaisemmin isommalle ja tarjoaa erittäin rauhallisen vaihtorytmin.
SPORT - Vaihtaa suuremmilla kierroksilla isommalle ja aikaisemmin pienemmälle. Pitää moottorin kierroksia yllä.
USER - Kuljettajan on mahdollista tehdä omalaisensa vaihto-ohjelma.

Runko

  • Teräsputki-runko on osa Rebelin muotoilua
  • Rungon geometria on suunniteltu suuntavakaaksi ja helppoa hallittavuutta parantavaksi
  • Erittäin korkealuokkaiset iskunvaimentimet
  • 330 mm etujarru, jossa radiaalisesti asennettu 4-mäntäinen puristin
  • Leveät 130/70B18 eturengas ja 180/65B16 takarengas

Runkoputket ovat suurelta osiltaan esillä ja siten antavat Rebelille sen tunnusomaisen ulkonäön. Takahaarukka on suunniteltu mahdollisimman jäykäksi, mutta samalla jätetty mahdollisimman teollisen näköiseksi. Rungon rakenne, yhdessä etupään ohjausgeometrian kanssa, mahdollistaa Rebelin erittäin stabiilin suuntavakavuuden. Mutta kuitenkin herkän ja ”nakupyörämäisen” ohjattavuuden. Istuinkorkeus on poikkeuksellisen matala, vain 700 mm. Yhdessä kevyen 223 kg märkäpainon kanssa Rebel 1100 on erittäin helposti hallittava moottoripyörä. Kallistuskulma on matalasta ulkonäöstä huolimatta erittäin hyvä; 35 asteen kallistusvarat tarkoittavat, että jalkatapit eivät raavi asfalttia hiukan sporttisemmassakaan ajossa!

Etujousituksena Hondassa on laadukas 43 mm haarukka. Liukuputket ovat titaani-oksidi päällysteiset ja etujousitus on lisäksi varustettu esijännityksen säädöllä. Takajousituksesta huolehtii kaksi lisäsäiliöllistä vaimenninta, joissa niin ikään on säädettävä esijännitys.

Jarrut ovat luonnollisesti varustettu 2-kanavaisella ABS järjestelmällä ja isoilla 330/256 mm jarrulevyillä. Vanteet ovat kevyttä alumiini-valua ja renkaat tyyliin sopivasti leveät.

Honda, Rebel 1100 Oikeanpuoleinen Sivulaukku
  145.49 € 117.33 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Vasemmanpuoleinen Sivulaukku
  157.46 € 126.98 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Sivulaukun oikea kiinnike
  93.94 € 75.76 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Sivulaukun Vasen kiinnike
  96.25 € 77.62 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Takateline
  246.61 € 198.88 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Timanttikuvioitu istuin
  127.60 € 102.90 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Korkea Timanttikuvioitu istuin
  124.63 € 100.51 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Ruskea Matkustajan Istuin
  74.49 € 60.07 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 MAIN SEAT 25MM FORWARD
  98.18 € 79.18 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Matkustajan Selkänoja
  177.58 € 143.21 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Kahvanlämmittimet
  387.35 € 312.38 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 SCREEN COWL
  612.84 € 494.23 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 tankinsuoja
  17.07 € 13.77 € alv. 0%  
Tuotetiedot
Honda, Rebel 1100 Tankin sivusuoja
  31.53 € 25.43 € alv. 0%  
Tuotetiedot