2019 Polaris Sportsman 570 EPS - Prospector Pro telasarjalla, eri värejä
Polaris-mönkijöihin suunnitellut Polaris Prospector -telasarjat tekevät mönkijästä ympärivuotisen, alustalle kuin alustalle sopivan menopelin. Oli lunta sitten sentti tai metri niin Prospector -telasarjalla varustetulla mönkijällä liikut helposti maastossa kuin maastossa vuoden ympäri. Polaris Prospector -telasarja on kustannustehokas investointi, jonka avulla voi säästyä erillisen moottorikelkan hankinnalta.
Valittavana on valkoinen, sininen sekä vihreä Polaris Sportsman 570 EFI EPS Prospector Pack.
Pakettitarjous on voimassa toistaiseksi
Toimitusaika: Tarkista myynnistäAutomaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu. Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on nykyaikainen, vähäpäästöinen ja bensapihi ProStarTM nelitahtimoottori DOHC neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Maavara on 286 mm. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg. Vakiovarusteena on taustapeilit ja suuntavilkut.
Telasarjalla varustetulla mönkijällä onnistuu helposti
- Kuntien talvivirkistyskohteiden huolto
- Kuntien metsäalueiden huolto
- Latuhöylän veto
- Tuulikaatojen korjuu
- Hiihtokeskuksien huoltotyöt
- Sähkölinjojen huolto- ja korjaustehtävät
- Pelastustehtävät
- Ranka-/tukkireen veto
- Ympärivuotinen liikkuminen vaikeakulkuisessa maastossa
Polaris Prospector telasarjat:
- Etenevyys äärimmäisen vaikeakulkuisessa maastossa
- Alkuperäinen telasarja ympärivuotiseen käyttöön
- Ylivoimainen veto – ja etenemiskyky
- Optimoitu välityssuhde Polaris nelivetoon
- Tehdastakuu säilyy (tarviketelasarjojen käyttö päättää laitteen tehdastakuun)
- Uusi patentoitu telamaton kuviointi (FlexEdge – tecnology) parantaa ajettavuutta
- Lisääntynyt telojen kosketuspinta-ala (leveämmät kumipyörät) parantaa etenevyyttä
- Etuteloissa erilliset vakaimet, jotka mahdollistavat entistäkin paremmat ajo-ominaisuudet
- Uuden komposiitti rungon ansiosta telasarja on merkittävästi aikaisempaa kevyempi
- Voidaan käyttää sekä lumella että kuivalla maalla.
- Ei liukurunkoa - erikseen voideltava napa. Sisäpuolinen vetojärjestelmä.
- Parannettu telojen kohtauskulma ja suuremmat kääntöpyörät mahdollistavat suuremman kantavuuden sekä ajokäytöksen maaston epätasaisuuksissa.
- Jousikuormitteinen Anti-Rotation System estää telaston ympäripyörähdyksen.
- Markkinoiden kevyin ohjattavuus
Kuvan mönkijät ovat lisävarusteltuja, vinssi ei ole vakiona.
Moottori | 1-sylinterinen, 4-tahtinen DOHC |
Jäähdytysjärjestelmä | nestejäähdytys |
Polttoainejärjestelmä | EFI |
Sylinterimitat | 567 cm3 |
Voimansiirto | autom. PVT-variaattori |
Käynnistys | sähkö |
Mittaristo | vakio |
Vaihteisto | 2-eteen, vapaa, peruutus ja parkki |
Pituus (mm) | 2108 |
Leveys (mm) | 1219 |
Korkeus (mm) | 1219 |
Akseliväli (mm) | 1283 |
Maavara (mm) | 279 |
Polttoainesäiliö (L) | 17 |
Renkaat, edessä | 25x8-12 |
Renkaat, takana | 25x10-12 |
Jarrut, edessä | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Jarrut, takana | yhdestä vivusta toimivat hydrauliset levyjarrut |
Kuivapaino (kg) | 323 |
Kuormauskyky edessä (kg) | 41 |
Kuormauskyky takana (kg) | 82 |
Istuinpaikat | 1 |
Valot | vakio |
Ohjaus | EPS |
Virranulosotto | vakio |
Suositushinta | 15449 EUR |